menu bar

Podpora

Pokud jste ve FAQ nenašli odpověď na vaši otázku, obraťte se prosím na regionální podporu.

Česká Republika

Technická podpora:
podpora@navitel.cz

Vážení zákazníci, rádi bychom vás informovali, že v období od 23. 12. 2024 do 31. 12. 2024 nebude technická podpora k dispozici. Všechny dotazy v tomto období prosím směřujte na podpora@navitel.cz

Před kontaktováním technické podpory doporučujeme nejdříve vyhledat odpověď v často kladených dotazech FAQ

Pokud odpověď nenaleznete, můžete volat technickou podporu (provozní doba telefonní linky dočasně zkrácená na Po-Pá 10:00-14:00)

Tel.: +420 604 300 669

Reklamační oddělení:
rma@navitel.cz

Osobní předání/převzetí reklamací je možné pouze po tel. či emailové domluvě

NAVITEL e-shop:
eshop@navitel.cz

Dodání zboží do Vánoc, tj. úterý 24. 12. 2024, garantujeme u objednávek uskutečněných do pondělí 16. 12. 2024 včetně. Doručení pozdějších objednávek bude záviset na vytíženosti dopravce.

Pro odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu (pouze produkty zakoupené na našem e-shopu a nejpozději do 14 dnů ode dne převzetí zboží) pošlete zboží i s fakturou a s číslem Vašeho bankovního účtu na adresu:

NAVITEL e-shop, U Habrovky 247/11, 140 00 Praha 4

Po posouzení výrobku dojde k vyřízení.


Celosvětově

Email: support@navitel.cz