Podpora
Pokud jste ve FAQ nenašli odpověď na vaši otázku, obraťte se prosím na regionální podporu.
Česká Republika
Technická podpora:
podpora@navitel.cz
Vážení zákazníci, rádi bychom vás informovali, že v období od 23. 12. 2024 do 31. 12. 2024 nebude technická podpora k dispozici. Všechny dotazy v tomto období prosím směřujte na podpora@navitel.cz
Před kontaktováním technické podpory doporučujeme nejdříve vyhledat odpověď v často kladených dotazech FAQ
Pokud odpověď nenaleznete, můžete volat technickou podporu (provozní doba telefonní linky dočasně zkrácená na Po-Pá 10:00-14:00)
Tel.: +420 604 300 669
Reklamační oddělení:
rma@navitel.cz
Osobní předání/převzetí reklamací je možné pouze po tel. či emailové domluvě
NAVITEL e-shop:
eshop@navitel.cz
Dodání zboží do Vánoc, tj. úterý 24. 12. 2024, garantujeme u objednávek uskutečněných do pondělí 16. 12. 2024 včetně. Doručení pozdějších objednávek bude záviset na vytíženosti dopravce.
Pro odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu (pouze produkty zakoupené na našem e-shopu a nejpozději do 14 dnů ode dne převzetí zboží) pošlete zboží i s fakturou a s číslem Vašeho bankovního účtu na adresu:
NAVITEL e-shop, U Habrovky 247/11, 140 00 Praha 4
Po posouzení výrobku dojde k vyřízení.