Podpora
Pokud jste ve FAQ nenašli odpověď na vaši otázku, obraťte se prosím na regionální podporu.
Česká Republika
Technická podpora:
podpora@navitel.cz
Před kontaktováním technické podpory doporučujeme nejdříve vyhledat odpověď v často kladených dotazech FAQ
Pokud odpověď nenaleznete, můžete volat technickou podporu (provozní doba telefonní linky dočasně zkrácená na Po-Pá 10:00-14:00)
Tel.: +420 604 300 669
Reklamační oddělení:
rma@navitel.cz
Osobní předání/převzetí reklamací je možné pouze po tel. či emailové domluvě.
Od 22.12.2025 do 2.1.2026 nebude dostupná zákaznická podpora NAVITEL. Veškeré dotazy prosíme směrovat na e-mail podpora@navitel.cz. Na zaslané dotazy budeme reagovat začátkem ledna.
NAVITEL e-shop:
eshop@navitel.cz
Doručení do Štědrého dne (24.12.) garantujeme pouze u objednávek přijatých do 15.12.2025 včetně.
Pro odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu (pouze produkty zakoupené na našem e-shopu a nejpozději do 14 dnů ode dne převzetí zboží) pošlete zboží i s fakturou a s číslem Vašeho bankovního účtu na adresu:
NAVITEL e-shop, Na Strži 1702/65, 140 00 Praha 4
Formulář pro vrácení zboží (PDF)
Po posouzení výrobku dojde k vyřízení.